قوانین چیپ گیمینگ

مشتریان گرامی وبسایت چیپ گیمینگ لطفا درصورتیکه مطالب قید شده در زیر را قبول ندارید اقدام به خرید نفرمایید در غیر اینصورت ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید شما نداریم.

قوانین عمومی:

  • ساعتی کاری فروشگاه از ۸ صبح لغایت ۲۴ بامداد می باشد و فعالسازی و ارسال سفارشات فقط در ساعات کاری انجام می شوند.
  • قبل از اقدام به هرگونه خرید و ثبت سفارش ابتدا از موجود بودن و همچنین به روز بودن قیمت محصول اطمینان حاصل کنید و با پشتیبانان سایت یا تلگرام هماهنگی لازم را انجام دهید.در غیر اینصورت فروشگاه هیچ مسیولیتی در قبال سفارش شما ندارد.
  • اگر محصول مورد نظر را در سایت پیدا نکردید دلیل بر عدم ارایه آن نیست لذا حتما درخواست محصول مورد نظرتان را با پشتیبانان در میان بگذارید.
  • عنوان و مشخصات کامل محصول در زیر هر یک کاملا واضح قرار داده شده است لذا در صورتیکه محصولی اشتباها خریداری گردد  فروشگاه به هیچ عنوان مبلغ دریافتی را عودت نخواهد داد مگراینکه تا قبل از خرید محصول توسط تیم ما درخواست شما به رویت پشتیبانان ما برسد.
  • در زمان خرید حتما از صحیح بودن ایمیل و شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید، در بعضی موارد محصولات با ایمیل شما خریداری می شوند و در صورتی که شناسه ایمیلتان را اشتباه وارد کرده باشید دیگر امکان تعویض و اصلاح آن نمی باشد و فروشگاه هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد.
  • زمان تقریبی ارسال سفارش در توضیحات هر محصول قید شده است.توجه کنید که این زمان بسته به حجم سفارشات ما متغیر است و ممکن است بیشتر یا کمتر شود.
  • بعد از خرید حتما کد سفارش را نزد خود نگه دارید چراکه هرگونه درخواست از جانب شما فقط با ارایه این کد میسر است.
  • هرگونه تهدید, فحاشی و اختلال در روند کاری باعث بن شدن حساب کاربری و همچنین شکایت مدیران فروشگاه از شما  به مراجع قضایی را, در پی خواهد داشت.

قوانین فروش سی دی کی ها :

  • کلیه سی دی کی های گلوبال تنها  به ایمیل شما ارسال می شوند  و ارسال بصورت اس ام اس و… انجام نمی شود.
  • زمان تقریبی ارسال سی دی کی ها در توضیحات هر محصول قید شده است.توجه کنید این زمان بسته به حجم سفارشات ما ممکن است کمتر یا بیشتر شود.
  • قبل از وارد کردن سی دی کی ها آموزشهای لازم را فراگیرید چراکه اگر مشتری خود سی دی کی را خراب کند فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مشتری ندارد.
  • چنانچه یک سی دی کی خراب ارسال شد اگر سی دی کی پلتفرم اوریجین باشد مشتری باید ابتدا به ما کمتر از ۱ ساعت اطلاع رسانی کند سپس پشتیبانان ما مکاتبات لازم را انجام و زمان فعال سازی سی دی کی را از پشتیبانان آن پلتفرم جویا می شوند چنانچه سی دی کی قبل از زمان فروش به مشتری فعال شده باشد به این معنی است که سی دی کی را ما اشتباه ارسال کرده ایم و بلافاصله وجه عودت می گردد و یا جایگزین ارسال می شود در غیر این صورت مشتری به عنوان کلاهبردار به مراجع قانونی معرفی می گردد.
  • فروشگاه چیپ گیمینگ این حق را دارد که هر زمان سفارشی را لغو کرده و وجه واریزی را حداکثر تا دو روز کاری عودت دهد.

 

  قوانین گیفت های استیم :

  • برای فعال شدن یک گیفت در حساب استیم باید اطلاعات ورود به اکانت استیم ( USERNAME , PASSWORD ) همراه با گارد خاموش شده از بخش تیکت به پشتیبانی  ارسال شده و خریدار نیز از اکانت خود خارج شده باشد و تا زمان ارسال ایمیلی مبنی بر تکمیل سفارش به ایمیل شما ارسال نشده باشد حق ورود به اکانت خود را نخواهید داشت.
  • در صورت عدم دریافت ایمیل تکمیل سفارش بعد از ۴۸ ساعت به احتمال ۹۹% یا یوزر یا پسورد غلط ارسال شده و یا گارد استیم غیر فعال نشده.در این صورت پی گیری این وضعیت بر عهده مشتری بوده و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال مشتری ندارد.
  • در صورت تغییر ریجن اکانت شما به کشوری دیگر سوالاتی مبنی بر چرایی این تغییر پاسخ داده نخواهد شد و تغییر به ریجن اولیه نیز بر عهده فروشگاه نمی باشد.گفتنی است هر ۱۵ روز امکان تغییر ریجن میسر است.
  • چنانچه پس از اتمام تخفیفات در استیم  یک بازی سفارش داده شود . وجه عودت داده شده و مشتری حق نارضایتی ندارد.
  • جهت فعال شدن گیفت استیم باید یا شماره تلفن و یا ایمیل اکانت تایید شده باشد در غیر این گیفت فعال نمی شود .

 

قوانین اکانت ها :

  • در زمان خرید به مدت زمان گارانتی قید شده هر محصول توجه کنید.
  • در صورتیکه اکانت دارای گارانتی خریداری می کنید حنما کد سفارش را نزد خود نگه دارید.
  • اینکه در اکانت هکی صاحب اصلی اکانت رفت و آمد کند امری کاملا طبیعی است و این مورد برای بازی هایی که اخیرا منتشر شدند، معمولا بیش از سایر اکانت ها اتفاق میفتد. قبل از خرید اکانتهای هکی این موارد را در نظر داشته باشید. ممکن است صاحب اصلی اکانت ساعات زیادی را در حال بازی کردن باشد ویا شما را مدام از بازی بیرون کند . این موضوع ( تداخل ساعات آنلاین بودن صاحب اصلی با ساعات آنلاین شدن شما ) بسته به کشورسکونت صاحب اصلی بستگی دارد که امری کاملا شانسی است. برگرداندن مبلغ و یا درخواست تعویض در این موارد به هیچ وجه مقدور نمیباشد و این موارد از شرایط اکانت های هکی میباشد.
  • اکانت های بدون تضمین  و یا اکانتهای دارای تضمینی که مدت زمان مشخص برای آنها تعیین شده در صورت گذشت حتی ۱ دقیقه بعد از ارسال سفارش برای شما دیگر شامل گارانتی نمی شوند لذا از ارسال پیام به پشتیبانی جدا خودداری کنید.
  • تعداد اکانت های جایگزین در گارانتی مادام العمر ویا اکانت هایی که تعداد بار تعویض ذکر نشده، حداکثر ۷ اکانت میباشد.
  • برگرداندن وجه برای محصولات خریداری شده به هیچ وجه ممکن نیست.
  • تنها ریستور شدن در شرایط گارانتی می باشد و مسدود شدن بن شدن VAC شدن فراموشی اطلاعات ورود و در شرایط گارانتی نمیباشد.
  • در صورت غیر قابل دسترس شدن اکانت دارای گارانتی، به همراه شماره سفارش خود به پشتیبانی سایت پیام دهید. بعد از اطلاع به پشتیبانی، درخواست تعویض برای شما ثبت میشود و به محض دریافت جایگزین، اکانت برای شما ایمیل میشود. از لطفا از پرسیدن سوال هایی نظیر زمان دریافت اکانت جایگزین به شدت خودداری کنید زیرا ما به محض دریافت برای شما اکانت را ایمیل میکنیم.
  • ارسال اکانت جایگزین ممکن است مدتی به طول بینجامد( مدت زمان آن مشخص نیست ) پس لطفا صبور باشید.
  • تحویل جایگزین برای اکانتی که بازی در آن بن شده است تنها در ۲۴ ساعت اولیه پس از خرید ممکن است.
  • منظور از اکانت غیر قابل دسترس چیست: اکانتی که ریست پسورد شده باشد – اکانتی که دومرحله ای شده باشد
  • در صورت تغییر اطلاعات اکانت های یوپلی و اوریجین، گارانتی اکانت خریداری شده میسوزد.
  • راه های بسیار مشخصی برای تشخیص درستی ادعای مشتری بر عدم دسترسی به اکانت وجود دارد لذا جدا از ارایه ادعاهای کذب و فریب پشتیبانی خودداری کنید در غیر اینصورت به عنوان کلاهبردار تحت شکایت و پیگرد قضایی قرار خواهید گرفت.

 

 باسپاس فراوان، چیپ گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به نوسانات قیمت ارز از شما دوستان گرامی تقاضا میشود تا در صورتی که قصد خرید محصولاتی که بر مبنای دلار قیمت آن ها محاسبه میشود را دارید، قبل از خرید با پشتیبانی ما تماس برقرار کنید. با سپاس رد کردن